حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

غزل تکراری

وبیقراری عکست و بغض تب دارم ...
تمام حجم غزل را گرفته این کارم
خدا بخیر کند چون که بغض طولانی است
سکوت ممتد هر شب ! بس است بیزارم
غرور بی همه کس خواهشا نمان گم شو !
برو !مقابل او این چنین نیازارم
منم و خاطره ی
۶ عبور شب تا صبح
و بعد گریه ... سه نقطه دوباره بیدارم
نماز دیدن او را نخوانده ام امشب
دعای ندبه ی این جمعه نذر دلدارم
دوباره خیره به در ـ این پیاده رو ـ مردم
دوباره کوچه ی فرعی و تو و انکارم
غزل نوشته ی امشب شکست قانون را
مجددا غم دوری گرفت اشعارم
غزل !بیا من و تو بی خیال هم بشویم
چرا که شعر غمی با تو باز تکرارم

سوگند باد

سوگند می خورم که شبی را شبیه باد
اشعار چند ساله ی خود را دهم به باد
اسطوره ای جدید نه مردان کوه و دشت
فرهاد تازه وارد و مجنون با سواد
نه تیشه ای نه کاسه ی خالی فقط غزل
از بین سیل غصه دلم را نجات داد
می گویمت سلام و خداحافظم رسید !!!
اردیبهشت ـ بارش بی وقفه ی تضاد
ای شاعر تممامی ابیات من بیا
این سرنوشت.این تو و دل.هر چه باد باد 

دوبیتی

این هم از جوونای شاعر این دوره زمونه!(بدون شرح)

              از مخمل عشق پیرهن می خواهم

                                                    شیرین تر از عشق کوه کن می خواهم

             این ها همگی بهانه ی تنهائی است

                                                    رو راست بگویمت که زن می خواهم!!!

آخه قربونت برم تو که از این کارای بزرگ بزرگ نمی تونی انجام بدی لااقل حرفشوهم نزن(شدیدتر بدون شرح)

             از عشق کمی و از نان گفتم 

                                                       زین موج بزرگ درد انسان گفتم

           گفتم اگر ای دوست که زن می خواهم 

                                                     باور نکنی که باز هضیان گفتم!!!   

    آخه بچه ها تو رو خدا همچین آدمی بهش زن میدن؟!!!

درمانده

دل داده ام به دست زمانه به دست باد

تا راحتم کند شبی از گریه ی زیاد

تا بغض پاک شیشه ای ام را ترک دهد

یا بشکند سکوت گلو هر چه باد  باد

این روزها که سخت اسیرم اسیر خویش

آزاد کن شبی که رها گردم از فساد

فردا سئوال می شود از بیت بیت من

از خط نوشته های پر از پوچ و مرگ زاد

از گریه های بی خودی و زهر خنده ها

از عشق یک شکوه زمینی که دل نداد!!!

از فکر های منجمد از شعله های چشم

از خط به خط من ...حرکت های این مداد

آیا دلیل می شود آورد آن زمان؟

نه نیست فرصتی که بگویم برس به داد!!!

رویش انتظار

در قبرهای کهنه طلوع تو مرده بود

وقتی غروب یاد تو در من جوانه زد

ساعت که نه ...ولی بله.. یک سال هم گذشت

روئید انتظار و در تن جوانه زد

ابیات هر غزل که به دنیا رسیده بود!

در لابه لا ی وزن ت تن تن جوانه زد

ساعت حدود مغرب چشمان ابری ام

طوفان گرفت و قافیه ی زن جوانه زد

دیگر نه عاشقم که دو خطی غزل شوم !

ترکیب بند حادثه فورا جوانه زد

آه ای عزیز قصه نویسم سکوت کن !

در سطر گریه های تو مردن جوانه زد

سال نو مبارک

سلام دوستان

   سرانجام بعد از مدت های مدید دوری از شما و دوری از نظارت شما اومدم و وبلاگ رو به روز کردم امیدوارم در سال جدید از همه ی نعمتهای خداوند مسرور بمانید یکی از این نعمتها سلامتی شادی و لبخنده

آره لبخند

  یکی از بهترین نعمتها  بیاییم با لبخند زدن به طبیعت زندگی و اطرافیانمون زندگی رو به کام همه شیرین تر از عشق کوه کن کنیم شیرین تر از همه چیز

   این روزا خیلی حالم خوبه  آخه یه خبرائی بهم رسیده و منو امیدوار تر به آیندم کرده

 آه!خدا رو شکر میدونید تمام کارهائی که ما انجام میدیم یه عواقبی داره که ممکنه سرانجامش خوش و یا ....به ناراحتی ختم بشه و که نتیجه ی اون بسته به اعمالی که انجام میدیم داره

اگه وقت کردین یه سر به قرآن بزنید( سوره ی شوری آیه 30 ) بد نیست

  اما هر چی که جلو تر میریم میرسیم به ایام سرنوشت ساز کنکور که خیلی ها وحشت دارن خیلی ها عادی خیلی ها پاش  سکته می کنند و خیلی ها مثل من هی میگن می خونیم ان شا الله قبول میشم (البته من میخونم .!بد برداشت نشه!)

خلاصه اونائی که کنکوریند میدونن چی میگم بیایید واسه همدیگه دعا کنیم و تلاش کنیم و نتیجه ی اونو بهم خبر بدیم

همه ی شما واسم عزیزین دعا تون می کنم                                                                                                                      شاد و سبز باشید.