حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

دوبیتی

 

بی فلسفه نگو که مرا درک می کنی
با منطقی غلط همه را ترک می کنی
این اعتیاد تو به غزل های من... بس است.
تلقین.اراده.بعد همین.ترک می کنی

وبلاگ جدید

سلام دوستان وبلاگ انجمن ادبی تربت جام راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مستقر در انجمن وبلاگ در روز چهارشنبه ۱۹/۱۱/۸۵ طراحی و روز بعد در شبه بزرگ اینترنت پخش و ارائه شد

در چهارشنبه در جلسه ی نقد شعر انجمن مدیر طراحی وبلاگ شخصی با نام مستعار (یکی مثل هیچ کس) توضیحاتی در مورد شبکه ی جهانی اینترنت و فناوری روز دنیا با اعضای انجمن ارائه داد و گفت: وقتی می بینیم که مردم بسیاری از این فضا و میدان باز استفاده و گاهی سوء استفاده می کنند چرا ما از این موقعیت استفاده ی خداپسندانه و مثبت نکنیم.

در راستای برنامه ها و به نمایش گذاشتن اندیشه های درست ابراز کرد: ما باید اندیشه هامان را که خود هدیه ی خداوند است به مردمان و جوانان پاک طینت  نشان دهیم و به آنان بگوییم که از شهرستان های گمنام افرادی با اندیشه و تفکراتی نو در میدان هستند و می خواهند فرهنگ و ادب شهرشان را به جهان  و جهانیان نشان دهند.

ضمنا مسئول انجمن ادبی استاد علی پورشهری از این کار نو که اولین حرکت اینترنتی در تربت جام محسوب می شود از مدیر وبلاگ تشکر کرد و با این حرکت ارائه ی بهترین سروده ها را در اینترنت کاری بزرگ دید و در ادامه بیان کرد: حالا که این میدان برای شما ( اعضا) آماده است بهترین فرصتی است که خودی نشان دهید و تربت جام را از نظر فرهنگی و ادبی به همه معرفی کنید.

بعد از صحبت های مدیر وبلاگ و مسئول انجمن عکسی یادگاری از خانم ها و آقایان انجمن گرفته شد که قرار شد در وبلاگ انجمن ادبی صبا نمایش داده شود جدید ترین اخبار در مورد انجمن ادبی در مورد معرفی اعضای شورای انجمن .اساسنامه.برگزاری مراسمات .به چاپ رساندن آثار شاعر یا شعرا به شکل کتاب و .... بعدا در وبلاگ انجمن ادبی صبا ارائه خواهد شد.

با رفتن به وبلاگ صبا و نظر دادن به نوشته ها  فرهنگ و ادب شهرستان ها را حمایت و همراهی کنیم.

http://anjomanesheresaba.parsiblog.com/

                                                        خبرنگار واحد خبری انجمن:یکی مثل هیچ کس