حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

دوبیتی

این هم از جوونای شاعر این دوره زمونه!(بدون شرح)

              از مخمل عشق پیرهن می خواهم

                                                    شیرین تر از عشق کوه کن می خواهم

             این ها همگی بهانه ی تنهائی است

                                                    رو راست بگویمت که زن می خواهم!!!

آخه قربونت برم تو که از این کارای بزرگ بزرگ نمی تونی انجام بدی لااقل حرفشوهم نزن(شدیدتر بدون شرح)

             از عشق کمی و از نان گفتم 

                                                       زین موج بزرگ درد انسان گفتم

           گفتم اگر ای دوست که زن می خواهم 

                                                     باور نکنی که باز هضیان گفتم!!!   

    آخه بچه ها تو رو خدا همچین آدمی بهش زن میدن؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://parvaz4u.blogsky.com

سلام محسن گل.باباخیلی خجالت دادی.هنوزم که هنوزه توی وهم دارم به سرمی برم.این همه تعریف آخه واسه چی؟؟؟؟؟
وجود خودتون برام مهمه.همین که لطف می کنیدومی آید بهم سرمیزنید خودش باعث شرمندگیه.بااجازه من هم می خوام لینک شماروبذارم.
راستی درمورداین شعرهای آخر:اگه زن می خوای خوب بگو!!!
شاید بتونم برات یه کارایی بکنم!
خوشحال میشم بازهم بهم سربزنی.تابعد.بای...باران...

سلام سمانه ممنونم وای این چه حرفیه من که زن نمی خوام شاعر هوس کرده
اون من نیستم می بخشید اما خیلی خوشحالم کردی متشکرم من و شرمنده می کنی با این همه محبتت من لینک تو رو در وبلاگم گذاشتم امیدوارم که دوست داشته باشی
شاد باشی

شاید من پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ

ای بابا !

( بدون شرح) باز هم که غلط و غلوط نوشتین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد