حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

وقت سفر

چه زود می روی از یاد دل بمان یکدم
گرفته حادثه در سرنوشتمان کم کم
تمام خاطره خواب سرودنت می دید!
نشد که قافیه پردازد و بخواند غم!
‌«چنان نفس نفس این عمر میرود گویی»
که می چکد همه دریای چشم من نم نم
بیا و لحظه ی آخر بشین که دلگیرم
کمی بخند و سرم را بگیر.پلکی هم
برای شادی روحم بخوان غزل.الحمد
قصیده ای بسرا یا بخوان دو خط مریم
بیا که شور غزل گفتنم شده شیرین
نه لیلی ام و نه مجنون اگر شدم
  درهم!
حضور قافیه و غیبت ردیف؟آری
نوشته شعر جدیدی نواده ی آدم
خلاصه آخر هر شعر می رسد روزی!!!
خدا کند که بمانی همیشه و هر دم

کمی دلتنگی لازمه

سلام دوستان خوبم  بدون مقدمه میرم سراغ اصل حرف....

میدونید امشب چقدر حالم گرفته .....خیلی وقت شده که از خواهرم خبری نیست ....

اون بهم گفته که مهمون داره  اما من میدونم که نمیدونم چی شده که باز دلم گرفته

اینقده شب دلم میگیره که آسمون تنگ میشه

تمام ستاره ها رو به خاموشی میرند .......

من ماندم و تنهائی ....

                     یک پنجره اشک و بغض

                                  با روزنه ای قرمز ....... در طاقچه ای خالی

ای دل برو تنها باش    

             دلدار نمی آید  

                           شب .صبح ترین روز است !.........گل می شوم از دوری

بی وقفه ترین گریه  ....

                   می جوشد و من خیسم 

   انگار تمام شب        

 بازیچه ی چشمانت   ....... می گردم و بی فکرم 

                                            ......هنگامه ی خندیدن .....

.......

لطفا کمی آه!بکشید به جای تمام آه نکیشدن هایم!

سفر تنهائی...

دیدنی نیست اگر بال و پری می شکند
یا اگر «خواب به چشمان تری»می شکند
یک کبوتر و دو پرواز...هوا بغض آلود
باز باران...و دل همسفری می شکند
شعر امروز فقط ناله ی پرواز گرفت
شاعری همهمه و بال و پری می شکند
بار می بندم و از وحشت طولانی شب
میروم چون دلم از بی سحری می شکند
خبری نیست که شادم کند از دوری دوست
آه!باید بروم .خوش خبری می شکند

 

این عید باستانی رو به همه تبریک و اربعین حسینی (ع) رو تسلیت عرض می کنم