حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

سال نو مبارک

سلام دوستان

   سرانجام بعد از مدت های مدید دوری از شما و دوری از نظارت شما اومدم و وبلاگ رو به روز کردم امیدوارم در سال جدید از همه ی نعمتهای خداوند مسرور بمانید یکی از این نعمتها سلامتی شادی و لبخنده

آره لبخند

  یکی از بهترین نعمتها  بیاییم با لبخند زدن به طبیعت زندگی و اطرافیانمون زندگی رو به کام همه شیرین تر از عشق کوه کن کنیم شیرین تر از همه چیز

   این روزا خیلی حالم خوبه  آخه یه خبرائی بهم رسیده و منو امیدوار تر به آیندم کرده

 آه!خدا رو شکر میدونید تمام کارهائی که ما انجام میدیم یه عواقبی داره که ممکنه سرانجامش خوش و یا ....به ناراحتی ختم بشه و که نتیجه ی اون بسته به اعمالی که انجام میدیم داره

اگه وقت کردین یه سر به قرآن بزنید( سوره ی شوری آیه 30 ) بد نیست

  اما هر چی که جلو تر میریم میرسیم به ایام سرنوشت ساز کنکور که خیلی ها وحشت دارن خیلی ها عادی خیلی ها پاش  سکته می کنند و خیلی ها مثل من هی میگن می خونیم ان شا الله قبول میشم (البته من میخونم .!بد برداشت نشه!)

خلاصه اونائی که کنکوریند میدونن چی میگم بیایید واسه همدیگه دعا کنیم و تلاش کنیم و نتیجه ی اونو بهم خبر بدیم

همه ی شما واسم عزیزین دعا تون می کنم                                                                                                                      شاد و سبز باشید.  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:33 ب.ظ http://sepidehdaman.blogsky.com

سلام
خوب شکر خدا که خبرای خوب خوب گرفتی ایشالا همیشه همینجوری باشه.
در مورد کنکور هم ... سعی نکن ازش برا خودت غولی بسازی ... اونم یه امتحان معمولیه مث بقیه ئ امتحانا ... آدم هر چی و برا خودش بزرگ کنه اون چیز هی بزرگ و بزرگتر میشه ... برعکس هر چی اونو کوچیک بشمره اونم حقیر و حقیر تر میشه ... این قضیه در مورد آدما هم صدق میکنه.
همیشه شاد و پیروز ... در پناه حق باشی.

سلام دوست من
ممنون از این که نظر دادی آره اما من باید سعی کنم و بدون دعا های شما امیدم کم میشه
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد