حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

مسابقه

دوستان  سلام

یک سئوال:

                                    شعر چیست؟

    شاعر کیست؟

به بهترین نظر جایزه ی ماندگاری اهدا خواهد شد!

 

 

 

 

 

حرف دل.....

سلام 

امروز نمی دونم چی شده ولی  یه احساس عجیبی   دارم  یه خورده تخلیه شدم اما.......

همین چند دقیقه پیش با مهدی ــ از دوستان شاعر ــ داشتم صحبت می کردم مدتی بود خبری ازش نداشتم که بالاخره دیدمش

اما نمی دونم کار داشت و رفت.......

امروز یه حال دیگه ای دارم   میخوام زار زار گریه کنم  داد و فریاد بزنم تا شاید تخلیه شم....

نمی دونم .....دیشب یه خوابی دیدم.....که منو داغون کرد ......بغض دیگه گلوئی واسم نذاشته.....

ـ گلویم خانه ی کودکان تنهائی است که هر گاه سرمای بی کسی سراغشان می آید به سراغ من شتابان می آیند ـ

نمی دونم تعبیر خواب چقدر می تونه منو آروم کنه اما از ظاهر خواب این امر مشخص بود که من تا ابد تنها می مونم ....

          ـ من مرد تنهای شبم .....

                     مهر خموشی بر لبم......ـ

کدوم یک از شما می تونه درد منو تسکین بده !؟