حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

شعر

این اثر زیبا از دوست خوبم

عبدالله مدرس که از بچه های انجمن

ادبی شهرمونه.

                                                    دلم از حوصله سیر است برو گل بانو

                                                                                                 شب برای گله دیر است برو گل بانو

                                                   خواب چشمان سیاهت که طمع می کارد!

                                                                                                      دزد شب گردنه گیر است برو گل بانو

                                                    ده طاعون زده را مرگ.امیدی کهنه

                                                                                                   درد این قائله پیر است برو گل بانو

                                                     اشک ها بر لب خشکیده غزل می خوانند

                                                                                                    فصل باران کویر است برو گل بانو

                                                    شاعر کوچه ی ما چشم به راهت دارد

                                                                                                 باز در غصه اسیر است برو گل بانو

                                               

 

شعر

این شعر کوتاه

اما زیبا و لبریز از احساس رو

به شما دوستان هدیه می کنم .

 

               ای  دلت دریا ترین دریا کلامت عین رود......

                                                           مهربانی اندکی از شرح چشمان تو بود....   

               روز طوفان از دلت درس صلابت می گرفت.....

                                                         شب نگاهت در لطافت شعر باران می سرود.....

 

       

شعر

سلام دوستان

   این شعر سپید یکی از بهترین دوستانم.

  من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.  

 شما به خوندن این اثر با احساس دعوت می کنم.

لذت ببرید.

حیران و سرگشته شدم در این وادی تنهائی...

                    دلم دریای امواج خروشانی است که...می خورند بر صخره های بی وفائی زندگی...

                                                                      ....اما....

هنوز در پی ات هستم ....غروب غم را پایانی است ...این را میدانم...

                خورشید امید ازافق هستی میدهد نوری....

                                                                    ...به این دل آزرده حال.....

امید دارم ....

               چرا که میدانم روزی تو را...

                                                 خواهم یافت....

 

مقدمه

به نام خداوند نان و نمک

خداوند روزی ده بی کلک

 

زمزمه ای کن از عشق

تا صدای تو را تمام فرشتگان آسمان بشنوند

و به تو آفرین گویند

 هدیه ای از عشق بدهند

تا عاشق بمانی......