حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

کمی دلتنگی لازمه

سلام دوستان خوبم  بدون مقدمه میرم سراغ اصل حرف....

میدونید امشب چقدر حالم گرفته .....خیلی وقت شده که از خواهرم خبری نیست ....

اون بهم گفته که مهمون داره  اما من میدونم که نمیدونم چی شده که باز دلم گرفته

اینقده شب دلم میگیره که آسمون تنگ میشه

تمام ستاره ها رو به خاموشی میرند .......

من ماندم و تنهائی ....

                     یک پنجره اشک و بغض

                                  با روزنه ای قرمز ....... در طاقچه ای خالی

ای دل برو تنها باش    

             دلدار نمی آید  

                           شب .صبح ترین روز است !.........گل می شوم از دوری

بی وقفه ترین گریه  ....

                   می جوشد و من خیسم 

   انگار تمام شب        

 بازیچه ی چشمانت   ....... می گردم و بی فکرم 

                                            ......هنگامه ی خندیدن .....

.......

لطفا کمی آه!بکشید به جای تمام آه نکیشدن هایم!

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین بهاری دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام دوست خوبم

غم و تنهایت را میشه در کلامت حس کرد
امیدوارم که این تنهایی دل؛ اندک مدتی باشد

شادی و سبزی را در زندگی برات از خداوند مهربان خواستارم


اوه سلام ممنون از این که باز هم منو شاد کردی
تو هم همیشه سبز باشی

شاید من یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ب.ظ

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
قبل از این که تموم بشه یه آه طولانی از دلم بلند شد دلم برا خودم خیلی سوخت درکتون می کنم .
تا بعد .........

سلام آه کشیدن خیلی اوقات حاوی دردها و حرفهای نگقته ی بسیاری می تونه باشه
آرزوی شادکامی برای شما دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد