حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

شعر

سلام دوستان

   این شعر سپید یکی از بهترین دوستانم.

  من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم.  

 شما به خوندن این اثر با احساس دعوت می کنم.

لذت ببرید.

حیران و سرگشته شدم در این وادی تنهائی...

                    دلم دریای امواج خروشانی است که...می خورند بر صخره های بی وفائی زندگی...

                                                                      ....اما....

هنوز در پی ات هستم ....غروب غم را پایانی است ...این را میدانم...

                خورشید امید ازافق هستی میدهد نوری....

                                                                    ...به این دل آزرده حال.....

امید دارم ....

               چرا که میدانم روزی تو را...

                                                 خواهم یافت....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سفرکرده جمعه 27 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:01 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

خیلی زیبا .....
دلت دریا
ممنون

ممنونم

شایدمن یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ


خوشم میاد خیلی امید دارین یه کم به من قرض میدین ؟
اوا راستی سلام .
راستی خداحافظ............

سلام
امید رمز راه رفتن و نفس کشیدنه
اینو همیشه یادتون باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد