حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

تنهام نگذار

دلم و شکستی رفتی،من و تو ثانیه کاشتی

هر چی دست و پا دلم زد،ولی باز محل نزاشتی

غرور ساکت و سختم،دوباره زیر پا له شد...

مشکل از سنگ دلی ام بود،چشام و قبول نداشتی

حالا محکم تر نگه دار،نگذار التماس چشمام

بسوزونه اون دلت رو،حالا که کنار گذاشتی

دل من همیشه تنهاس،مث تنهایی چشمام

سرنوشت ما رو به هم داد...من و از دلت برداشتی...

 

اولین ترانه ی من بعد از 8 سال....

نظرات 2 + ارسال نظر
... چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

بسیار زیبا بود امیدوارم ادامه داشته باشه
من هنوز منتظرم

جوان دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://anjomanesheresaba.parsiblog.com

سلام
نمی دونم چطور و کی به وبتون سر می زنید اما امیدوارم به زودی این اتفاق بیفته چون من یه خواهش دارم ازتون
اینکه اگه میشه خودتون این کارو انجام بدین و گرنه لطف کنید تو قسمت مدیریت من(البته مدیریت که نمیشه گفت,نویسنده ولی خب حالا)دوباره "ویرایش قالب" رو اضافه کنین, برا تغییر قالب وبلاگ انجمن می خوام
راستش فک می کنم خیلی بی رنگه , باید شلوغتر و خوشرنگ تر باشه
تو قالب فعلی نمیشه کار خاصی کرد مثلا رنگای متفاوت و موردای دیگه...

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد