حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

به خداحافظی آخرمان فکرنکن

به خداحافظی آخرمان فکرنکن                              به سلامی که پر از حادثه در نیم نگاه

به دلی فکرنکن کز سر شوق از ته عشق...           همه شب مثنوی و قافیه می سازد و آه...

به کسی فکرنکن بعد تو حل شد همه چیز            من و بیچارگی و قصه ی رسوا شدنم

همه حل شد قر و قاطی شد و انگار تو هم            پی نبردی من و تنهایی و تنها شدنم

پی نبردی که پسربچه ی عاشق سر تو                از کَت و کول نگاه خودش افتاد و شکست

تو پی عشق و  پی حور و پری رفتی و من            نفسم رو به شمارش برود رو به نشست

تو همان خاطره ی روز سلامی که مرا                   تا خداهای همان روز سرودی،گفتی

و من ساده ی عاشق کر و کوری بودم                  نشنیدم سخن از بود و نبودی گفتی

صحبت کهنه به جایی نرسد کوتاه است                مثل اندازه ی آشفتگی موی شما

دست تقدیر،تو را فاصله ایجاد نمود                       سطر ها شعر شد از حالت ابروی  شما

وقفه ها سال به سال از پس سال از پس هم         قد کشیدند و ندیدندو نمک بخشیدند

شکر شعر شب! آهنگ شما باشد کوک                که چشیدند و سرودند و فلک رقصیدند

شهر،پیچید : دلی در گرو دلبر رفت...                   دیشب اینجا ته این کوچه که آتش دادند...

 داستان می چکد از پچ پچ  و هر زمزمه ای:           «دوش وقت سحر از غصه نجاتش دادند»    

همه ی دفتر خط دار قنوت آن شب ناز                    مشق چشمان تو را تا سر خط آه گرفت

راز پیدا شدنت شهره ی عالم باشد                      وقتی اخبار بگوید: «سر شب ماه گرفت»         الغرض شکوه ی درمان نشده گل داده است           گلی از جنس نبودن نشنیدن رفتن

صفحه آخر شد از این دفتر کمرنگ ترین                 آه تنها تو و نقاشی آیا ماندن!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جوان دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://anjomanesheresaba.parsiblog.com


سلام
آخرین پیام این بود که شما دستی به سر و شکل وب بکشید
من جواب نخواستم ...
می گید جواب دادید خب جوابیم ندیدم!نمی دونم چطور و چرا!
برا به روز موندن وب من هر کاری کردم... شعر از بچه ها فرستادم
ته کشید بعد از شاعرای مختلف منتخب فرستادم
دیگه باید چیکار می کردم
می گید گزارش؟
نمی تونم
شرمنده
از من همینه که بیام انجمن اونم نه همیشه بعضی اوقات
و تو اون بعضی اوقات شعرای بچه های این روزای انجمنو بگیرم و بفرستم
لطف کنید اگه می تونید خودتون گزارش یا هر چی تو این مایه ها رو بفرستین

سلام وقت بخیر.اگه گفتم به روز باشید و مطالب رو جدید کنین و برا مثال گفتم گزارش نه اینکه خودکار دست بگیرین و گزارش تهیه کنید.حالا مهم نیست. فقط این چراغ انجمن و به تبعش وبلاگ انجمن روش باشه تا بشینیم فکرای بعدی رو با بچه ها بگیریم.

جوان دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://...


نمی دونم پیام قبلیم ذخیره شد یا نه
اما...
تبریک می گم شروع دوبارتونو
قالبم قشنگه
خوش رنگه کلا
راجع به شعراتونم که دیشب گفتم حرفامو
موفق باشید

ممنون از نظر زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد