حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

یه دل پر از ...

سلام به همه ی اون روزهایی که یه روزایی باهاشون خاطراتی رو ورق می زدم.

سلام به همه ی اون دست خط هایی که یه روزایی از سرانگشتای عاشقم عبور می کردند و آروم آروم روی کاغذ گل می دادند و شکوفه های نوشته هام رو می شد از دسته گل هایی که دوستانم به آب می دادند و من رو مورد لبخند شون قرار میدادند

سلام به هه اون ساعت هایی که می نشستم و حوصله ی ار و تازه ی جوونیم رو برای سر زدن به دوستان و ابراز علاقه کردن به اونها  به جریان مینداختم.

سلام به هنه ی اون سلام هایی که اول دست نوشته هام نور میداد و از یازده مرداد پارسال دیگه نوری نداد و تمام اون خاطرات رو که من زندگی ها داشتم خاموش کرد.

اما بعد از یکسال طولانی که اندازه ی یک عمر بر من و روزهای من گذشت دوباره اومدم و خونه تکونی اتاق جوونی هامو از سر گرفتم تا شاید مث گذشته بتونم جوون بمونم. من رو تنها نزارید. هم این وبلاگ هم اون وبلاگ.

دوستون دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://rapfa-yashar.blogsky.com

با سلام منم تازه آپ کردم یه سر بزن تازه وبلاگ پر محتوایی داری اگه خواستی منو با اسم آخرت رپ لینک کن بعد به من خبر بده تا منم با هر اسمی که خواستی لینکت کنم
با تشکر

سلام باشه شما در لیست قرار گرفتی
ممنون

[ بدون نام ] شنبه 11 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://www

وبلاگ نویس محترم
با سلام
به اطلاع میرساند سومین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از تاریخ 88/7/8 الی 88/7/18 در مصلای امام خمینی از ساعت 10 صبح الی 20 برگزار می گردد.
لذا از شما دوست عزیز دعوت می شود از بخش های مختلف نمایشگاه به ویژه سالن پایگاههای اینترنتی و وبلاگ ها بازدید نمایید.
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

باقر یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ http://bagher55.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
خوشحالم که دوباره به جمع دوستان مجازی ما برگشتید .
به نظر من به غیر از این دنیای فانی و عالم برزخ تا آخرت که آمدنش بی شک نزدیک خواهد بود یه عالم دیگری نیز می توان تجربه کرد و اون هم همین دنیای مجازی برای ابراز برخی از احساسات درونی است .
تا درودی دیگر بدرود .

تارا جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ق.ظ http://arezoohaye-yakhzade.blogfa.com

خیلی سخته درک میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد