حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

مهم نیست

داری برای اینکه من را دوست داری

هی شعرهایم را به ذهنت می سپاری؟
عاشق شدن کار نه هر مثل شمایی است

این تحفه را آویزه کن تا گوش داری

حالا که عمری را به دل دادن شکستم

حالا که نه دل مانده نه دلبر نه کاری

حالا که سرگرم دلی اندوه بارم

حالا که وقت چشم هایم را نداری

حالا که تو تا دست هایم دور فرق است

حالا که نزدیک است من را جا بذاری

حالا که شعرم تا توقف تا اُفول است

دیگر چه فرقی می کند این پافشاری

این دست ها این چشم ها آیات دردند

آیا به ایمان نگاهم کفر داری؟

این موج در موج این تلاطم سرنوشت است

عصیانگری چون من اسیر بی قراری

حالا نه وقت شکوه از دست...

مهم نیست، هی شعرهایم را به ذهنت می سپاری

 

از تاخیر پیش آمده عذر خواهم

نظرات 4 + ارسال نظر
دایی سهیل دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام عزیزم
حالت خوبه فدات شم
خیلی دوست دارم از جونمم بیشتر دوست دارم
وبلاگتم خیلی قشنگه مثل خودت دوست داشتنیه خصوصا شعرای نازنینت
قربونت برم
از راه دور محکم میبوسمت
همیشه تو قلب من جا داری

دایی سهیل جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

salam khoshgele halet khoobe fadat ghorboone to o webet ba ham

هستی یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://memories-river.blogsky.com

سلام
گاهی تنها همین عاشق بودن و ماندن مهم نیست برای هیچ کس جز آنی که دلبسته است .....
شاد باشی
یا حق

اسحاق آبادی یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ق.ظ

امروز پرده از روی این جنگ برمیدارم ..

پرده از روی پروندۀامنیت مللی آخرین گام ..

و یا برگ آخر سناریو تمدن بشری

شما بفرمائید چه کسی حقه .. چه کسی باطل

جناب آقای خامنه ای
من و شما باید در حضور این ملت به ایستیم
تا ایشان قضاوت کنند چه کسی حق هست وچه کسی باطل..
قرار ملت ایران در رای دادن به جمهوری اسلامی این بود .
که این حکومت تحویل زمینه سازان دولت جهانی شود ..
تا امر ظهور مهدی (عج)ممکن گردد.
پس چرا از این امرمهم شانه خالی میکنی ..
وامور دنیوی را به این وظیفه الهی ترجیح داده ای ..
وآراء یک ملت ونیات پاکشان را نادیده گرفته ای ؟
شعیب http://hediyearash.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد