حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

شب شعر

سلام

دوستان از اینکه اعلام برنامه ی  جشنواره ی شعر سهراب در دو مرحله شکل گرفت عذر خواهی می کنم اما امروز با یه خبر جدید اومدم راستش تقریبا دوهفته ی پیش وقتی در جلسه ی بچه های دفتر فرهنگ دانشکده شرکت کردم صحبت شد که یه شب شعر برگزار بشه یکی از دوستان که پیش زمینه ی برگزاری مراسمی در ذهنش بود گفت ۲۵ اردیبهشت سالروز بزرگداشت فردوسی میشه و فرصت خوبی برای برگزاری شب شعره! این نظر به شور گذاشته شد و خلاصه تصویب شد ۲۴ اردیبهشت انجام بگیره . با عنوان: به مناسبت بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزاری شب شعر با عنوان حماسه و انتظار ( که بحث انتظار و من اصرار کردم!) با محوریت موضوع آزاد

از اون هفته تا حالا کلی حرکت داشتیم. تبلیغات. بروشور. تراکت.تهیه ی ویژه نامه.فیلمبردار. دعوت نامه.کلیپ(البته ۲تا)و خلاصه هماهنگی و با دعوت مهمان و گروه موسیقی از تربت جام و اینا...

هفته ی گذشته من کلیات کار و برنامه و ریز کارهای اجرایی رو آماده کردم و در دومین جلسه ابراز کردم و استقبال شد. دیروز یکی از بچه ها به من یه گوشه داد که مقدمه ی ویژه نامه در اختیار نداریم !!! منم  دیشب نشستم و یه پیش گفتار مشتی نوشتم

خلاصه اینکه امروز بعد از ظهر ساعت ۱۵ تا ۱۸ مراسم آغاز میشه

سعی می کنم اگه شد عکس های این برنامه رو در آینده در وبلاگ به تصویر بکشونم

دریافت آثار متنوع و خوب و بوده هم مقاله داشتیم هم نثر هم نظم که غزل و نیمایی و آزاد و سپید  هم وجود داشته

هیئت داوران هم متشکل از دکتر وزیر نژاد و دکتر خسروان هست که بررسی و گزینش آثار رو به عهده گرفتند

من باید برم که الواح سپاس رو آماده کنم(متن لوح سپاس هم به عهده ی من شد) خبری شد خبرتون می کنم

یا حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد