حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

جشنواره

اولین جشنواره شعر سهراب


 از شما و دوستانتان برای حضور در این فراخوان دعوت به حضور می آید . امید است که شاهد اشعار زیبای شما در کتاب این جشنواره و خود جشنواره باشیم .
خوشحال می شویم کهبه سایر دوستان هم اطلاع دهید .


آخرین مهلت ارسال اشعار فقط تا 31 اردیبهشت ماه است و مراسم اختتامیه این جشنواره هم 13 خرداد برگزار خواهد شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
فروغ صبا شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ

سلام
لطف کنید جواب سوالامو بدید . راستی یه سرم توی تنهایی من و تو .... بزنید .
- همه مثلاً منم می تونم شرکت کنم ؟
- چه موضوعایی داره ؟
- چی کار باید کرد ؟

فکر کنم یک بار دیگم ارسال بشه .
ممنون و خدانگهدارتون

سلام
من که هر بار جواب سلام میدم اگه فراموش کردم ببخشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد