حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

دوبیتی

 

بی فلسفه نگو که مرا درک می کنی
با منطقی غلط همه را ترک می کنی
این اعتیاد تو به غزل های من... بس است.
تلقین.اراده.بعد همین.ترک می کنی

نظرات 4 + ارسال نظر
شاید من شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ق.ظ

س لام
حالم خیلی گرفته ست .
فقط همین که چقدر منفی بود .!!!

شاید خداحافظ ......

سلام
گرقتگی خال بسته به خیلی دلتنگی ها ست امیدوارم دلشاد باشی همیشه

شاید من یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ

س لام
حوصله ندارم فقط اینکه چرا اینقدر منفی ؟

خدا فظ.......

سلام
شما چرا این همه بی حوصله این!!!
خدا همیشه با من و شماست حوصله ی اون هیچ موقع سر نمی ره !
بعدا تو یه فرصت بهتر جوابتونو می دم

ندا دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:47 ب.ظ

فقط اینکه ...
نوروز تو پر شور
نوروز من پر سوز .
_____________
بی سلام بی خداحافظی میان این و ان یک کلام آن اینکه........
به امید دیدار.
بهاری بمان همه جا / همه وفت / همین

سلام
چرا من پر شور و شما پر سوز!
متن زیبایی بود
ممنونم

شاید من یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ

نمی دونم چرا نظرام دیگه ارسال نمی شه به هر حال فقط همین : چرا این قدر غمگین ؟

مراقب لحظه هاتون باشین .........

سلام
نه از این به بعد دیگه هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد