حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

عصرهای تشنه

این عصرهای تشنه مرا تا شب کویر

و ابرهای خسته سراپاشب کویر

دیگر برای دشت نشستن صلاح نیست...

تا ابتدای یک هیجان شب کویر

یک عُمر، شوقِ چشم سرابی پُر از حباب

فواره می گریست خودش را شب کویر

ای روحِ تازه تر! بِدَم ای قبله ی مسیح!

معراج می رود تبِ فردا شب کویر

... با این سکوتِ معترفم غبطه می خورم

به آرامشِ نگاهِ سراپا شب کویر

هر صبحِ ساده شکِ خودم را خلاصه تر...

تو می رسی... یقین من اینجا شب کویر

آری شب کویر خبر دارد از طلوع...

از صبح تازه ای که زمین تا شب کویر...

... حالا شروع چله خودش را گریسته است

دستی ببار! شورِشَعف زا ! شب کویر

دیگر توان صبر برایم قرار نیست

یوسف بیا! که صبح زلیخا شب کویر

... وقتی لبم به نام شما می خورد کلید

اعجاز کافی است مرا با شب کویر...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مدیر مدرسه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://pira.coo.ir

سلام وبلاگتان قابل استفاده بود موفق باشید راستی اینهارا خودتان سروده اید؟

سلام
منظورتون رو از قابل استفاده بود متوجه نشدم ...
اگه خدا قبول کنه بله!
ممنون

فروغٍٍ صبا شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام و به همین سادگی زمزمه ای از آغاز شروع می شود .
از یک مثل شما به یکی مثل هیچکس :
ببخشید که توی این مدت کمکی از دستم بر نیومده .
البته زیادی تبلیغ می کنم . اما از نتیجه چیزی نمی دونم .ولی باور کنید اینقدر که دلم براوبلاگ تنگ می شه برا چهارشنبه ها تنگ نمی شه . به نظر من که خوب پیش می رین اما اگه من اون روز توظیحاتتنو درست گوش می کردم یه کارایی می تونستم حالا انجام بدم . به هر حال وجدانم ناراحت بود گفتم شما هم در جریان باشید . انشاا... جبران کنم .
راستی ببخشید که این طوری نظر دادم . زیادی لبریز ناله های مختلفم !
شاید تا یکی از روزای خدا ..........
خدانگهدارتون

سلام
نه این چه حرفیه
انشالله از این به بعد از شما آثار و فعالیت های بیشتری ببینیم

فروغ صبا یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام به وبلاگی های محترم

پیام عذر خواهی به خاطر نبودنم توی وبلاگ و پیام تبریک و یک شعر تازه فرستادم اما نه خودشو دیدم و نه جوابشو .....همچنین یک سوال که دوباره می پرسم :
تو جمع بچه های غریبستان سابق و .... جدید هستم ؟
می تونم مولدمو همون اتاق و بچه های ساده و بدون رنگ همیشگی بدونم یا نه ؟ ( میدونم که میدونین که چی می گم )

سلام
من در وبلاگ اثری از شما ندیدم
احتمالا مشکلی پیش اومده دوباره تلاش کنید
بله که هستید
کی گفته نیستید!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد