حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

دل تنگی

کم کم داشت زیاد تر می شد و هی تمامیت سپیدش را بیشتر...

دست هایم را پرنده وار بودم.تمام آستین ٬جورچین گل گلی اش را تکمیل تر و پیاده رو داشت به انتهای رسیدنم می دوید...

نزدیک اذان بود و من در حیاط مسجد به دنبال آمدنت شعر می سرودم...بین دو نماز٬ دو بیت با من بود اما ...آخر شب بدون خداحافظی...

                ...درخماری اش ماندم...

تو هی مسافرت را سفر می کنی و من اینطرف تر از تنهائی نه دیگر غزل می شوم و نه آدم...

دوربودن از تو قحطی واژه های سرودن را به حد رسانیده است و من در باران سجده هام هی طلب رسیدن را می کشم...

لام تا کام نمی گوئی... این چه رسم دوستی است.!؟ بابا! نه دوستت دارم می خواهم نه نمی خواهمت...

فقط تمام خودت را در غزل پاشیده باش تا آخر شب ها دیگر سرگرم «من» نشوم.

                       تو مرا اشغال کن تا آزاد از خودم باشم...

این من بی تو ارزشی نیست...

تصاویر مخیله ام را بن بست رسیده٬ دیگر تا تو رسیدنم از یک هجا هم بلندتر می افتد...

حواست نیست٬دیگران خیره ام نمی شوند...

نمی دانم در کدام کوچه٬ سرگردانی را حراج دیده ام که تو اینگونه رفته ای؟!؟!... نه... هستی٬  ولی من تو را رها شدم...

حالا بعد از بیست سال آزگار...بعد از بیست سال غوطه ور در هیچ...بعد از بیست سال کویر بودن...بعد از بیست سال شب ماندن...بعد از بیست سال مشتری ات شدن...

                                                          ده شب مهمان نشده رفتی؟!؟!؟!......

آخر ظرفیت تحمل مرا نسنجیده کجا باربستی!؟

با خود نمی گوئی این جوان عاشق٬  شوکران خودش را آرزو نکرده می نوشد؟!

با خود نمی گوئی در منتهای تنهائی راهی را برگشت نیست؟!

...باشد... همه کنار...

                       گاهی اتفاق ناگهانی است...

اما عزیزم!

             قسم دادنت را گذرانده ام.

     فقط  در این روزهای التماس٬دست های خواهشم را اجابت کن...

                                       یک آخر شب منتظر پریدن از خود هستم....

                                                                           در باز است...

                                                                              ...بیا...

نظرات 2 + ارسال نظر
دل سوخته دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ

متن زیبایی بود
اما نمیدونم چرا یه کمی عجیبه
یک اخرشب منتظر پریدن ازخودهستم
دربازاست
بیا
؟؟؟؟

لطف کردی
باید چند بار بخونی تا بفهمی چیه منظورم

شاید من یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ب.ظ

دوباره سلام آقا پسره با احساس
آخرین دل نوشتتون یه نظر از خودم وارد کردم که اینو یادم رفت بگم به خاطر ایرادی که بوجود اومد : دوست دارم هر چقدر هم که از تاریخ متنناتون می گذره اما امروز نظرمنو بدونین .
انشاا... هرچه سریعتر به سمت در اتاقتون پرواز کنه .

مجدد خداحافظ..........

سلام
ممنون که شما پرانرژی سر میزنید امیدوارم روزی که دیر نشه با یه تشکر صمیمی شما رو بدرقه ی موفقیت ها کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد