حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

شعر سپید

و باز ....تنهایی..

سخت می بلعید هر چه اشک بود در پیاله ی چشم....

و باز سکوت گرفت صدای مرا...

و باز سپیده... می خشکاند ریشه ی شادی شباهنگام مرا....

چه سخت می شود تفسیر بغض را گفت...

چه سخت می شود صدای اشک را دید...

چه سخت می شود سخت شد....

و چه سخت می شود

تصویرش را با هق هق کهنه کشید...

....اما....

چه آسان می گویی :به وقتش جواب میدهم!!!

چه آسان می بینی ضجه ی بی صدایش را...!!!

چه آسان آسان می شوی..!!!

وچه آسان با کلمات سخت ..می کشٍی اشک را روی دلم

و تو..

تنهایی مرا می خواهی...

سکوتم را...و شکستن شکوه اشک...

صبرم تمام شد...زبانم مو در آورد...قلبم سنگ شد..

و تو...

نفهمیدی...

.....

....

باشد

تنها می شوم... زبان را به زنجیر سکوت بند...

و گوشم را می بندم...

ولی بدان که این بار چندتکه...بیشتر از قبل..!!

از قلبم جدا کردی...

باشد ....

بگیر گوشت را

تا تنهاییم را نشنوی....

بگیر.....

 

 

دوستان این اولین اثر سپید منه امیدوارم خوشتون بیاد

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ق.ظ http://baan3117.blogfa.com

درد می شد/ اولین لبخند / در اولین هجرت /درد می شد /کجایی شدن/ در روز اول عشق

سلام ممنون
کوتاه در عین حال با احساس
شاد باشی

آیدا شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
زیبا می نویسید
موفق باشید.

سلام ممنونم
شاد باشی

عزیزالله بهروزی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.a-b-110.blogfa.com

آقا محسن گل سلام از دو سه هفته پیش که همدیگرو دیدیم بد بیاری پشت بدبیاری عایدم شده بالاخره امروز یه کمی سرم خلوت شد از بیرجند به سیستم یه نگاهی بندازم وبلاگت عالیه در فرصت مناسب اونو لینک میکنم به آقایان انجمن سلام برسون

سلام
خوبی آقای بهروزی همچنین وبلاگ شما هم جالب بود ممنون که سر زدی
امشب اگه رفتم سلام میرسونم
شاد باشی

یاسمین بهاری سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ

قلب جایگاه مقدس عشق است؛ براحتی این تکه های مقدس را از دست مده و نگذار هر کسی آنرا از تو جدا کند.

مرسی دوست خوبم. خیلی زیبا بیان کردی.

شاد و کامیاب باشی

سلام دوست من
ممنون که باز هم منو شاد کردی
به درستی که تکه تکه های عشق را در احساسات پاک تو می شود یافت
شاد باشی

جی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:08 ق.ظ http://Gproofs.mihanblog.com

سلام / ممنون از اینکه در مورد مطلب ارسالی من در وبلاگ شعر نو نظر دادید / شعری رو که تو اون ارسال خوندید از من نبود / به همین دلیل و برای حفظ امانت / اون رو به همون صورتی که بود منتشر کردم / بدون دستکاری / یا اصلاح / به هر حال ممنون که نظر دادید :-)

سلام
اوه می بخشید
به هر حال خوشحال شدم که باهاتون آشنا شدم
شاد باشی

َََََََعزیزالله بهروزی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:53 ب.ظ http://A-B-110.BLOGFA.COM

سلام از انجمن چه خبر آقا محسن گل اگه برای هفته آتی خبری هست برام کامنت بزار متشکرم.

سلام
سلامتی بابا بی خبر رفتی
هر جا هستی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد