حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

حرفهای نگفته...

احساس.شور.شعر

بغض

آه از سینه زخمی
    که شباهنگام  می میرد
 به یک قطره نگاهت 
 برگرد
می توانی تو به من
               بال زدن آموزی
                     پر  پرواز مرا یکبار                             به چشمان لبا لب مهرت بدوز
 من اهل پروازم
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین بهاری چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ب.ظ

در آسمان دل پرواز آموختنیست...

پس این لحظه را غافل مشو و اولین با ل را بزن...

و بدان که خداوند هیچگاه بنده اش را در آسمان بیکران دل تنها نخواهد گذاشت...

مرسی دوست عزیز. موفق باشی

ممنونم دوست من
امیدوار شدم به این حرف قشنگت
با تمام احساس پاکت انو گفتی می دونم
باز متشکرم شاد باشی

نیایش دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:31 ق.ظ http://nyayesheto.blogfa.com

سلام اقا محسن
شعرت خیلی زیبابود
موفقیتت آرزومه
من اپم

سلام ممنونم از این که سر زدی
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد